Houd het zomergevoel langer aan!

Hi lieve lezers.

Wij hadden tot enkele weken geleden zooooo’n mooi weer. Waar is het toch gebleven? Onze verwarming staat hier al zijn dienst te doen en de badkamer is ijskoud geworden. Ik denk dat we het er unaniem over eens zijn dat de zomer nu al hard gemist wordt.

Sommigen zijn deze zomer al op reis geweest, ik ben nét een paar dagen terug van een week naar Marmaris. De valies is nog altijd niet uitgepakt (ben al terug sinds 13 september, shame on me!) maar dat kan mij eigenlijk helemaal niet deren want zolang de  valies niet uitgepakt is, is de vakantie not over yet!!

20130912_145211

Willen jullie meer tips? lees dan snel verder!

1. Turkish steambath Treatment!

De eerste dag in Turkije heb ik een Turkish Bath Treatment gedaan. Sauna, stoombad, kleimasker, schuimbad, scrub en massage! Het was de eerst keer dat ik een volledige ‘scrub beurt’ kreeg. Ik deed het af en toe wel eens thuis, maar blijkbaar niet goed genoeg want er kwamen enorm veel dode huidcellen van mij af! Nu na een week en half is mijn huid nog altijd zacht! Doordat mijn dode huidcellen weg zijn, is mijn huid mooi egaal bruin geworden. Ik ben nu al veel langer bruin dan dat ik ook ben geweest!  Ik kan het iedereen aanraden! Heb je geen tijd thuis? Doe het gewoon lekker op vakantie! Doe het wel de eerste dag, na een paar dagen heb je er geen effect meer van!

2. Blijf lekker bruin!

Na de vakantie willen wij ons bruin kleurtje houden, ah ja! Ook al is het nu zo grauw buiten, iedereen mag jaloers zijn op onze sunkissed skin!
Daarom moeten wij onze huid blijven verzorgen met een vocht inbrengende body lotion!
Een goed voorbeeld:

Dove Go Fresh Nourishment!

20130917_090537

Deze Dove body lotion met komkommer en groene thee extracten ruikt niet enkel enorm goed, maar maakt de huid zacht. Een goed gehydrateerde huid: Langer bruin! TIP: breng de bodylotion aan wanneer de huid nog een klein beetje vochtig is. Zo smeert deze veel beter.

3. Last but not least: Koop lokale beautyproducten!
Ze zeggen vaak dat Turkije bekend staat voor zijn Turkish Baths en schoonheidsverzorgingen. Dus ik dacht ‘ laat ik eens een lokale haarolie kopen. Ik heb enorm kroezig dik haar, dus het droogt heel snel uit. Uiteindelijk heb ik een haarolie gevonden. Het is in het Turks geschreven dus ik heb totaal geen idee wat het was. Ik las ‘ Natural hair care oil’ dus ik dacht ‘ okay, let’s do it!’.

20130917_092349
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nu al in de poubelle gekieperd heb. Ik werd onpasselijk van de geur! Het product zelf was enorm goed. Shiny hair en alles! Maar het product loopt ook uit, waardoor heeeel mijn valies stinkt! Ik heb mijn pa eens laten ruiken. Hij zei dat ik geen shock therapy mag toepassen ’s morgens vroeg. Geloof me, als jullie het zouden ruiken zouden jullie mij 100 procent gelijk geven. Al is het wel spijtig, aangezien het best nog een goede olie was. Nuja, ik heb er uiteindelijk niet zoveel voor betaald en ik ontzie het al om het open te doen vanwege de geur!

En jullie, zijn jullie op vakantie geweest? Hebben jullie nog een beetje het zomergevoel?

Groetjes,

Delphine

2 gedachtes over “Houd het zomergevoel langer aan!

Geef een reactie

