A love story: Marc Jacobs – Daisy Eau So Fresh

Hi lieve lezers!

Ik heb het liefste vriendje van allemaal en ik zal jullie eens snel uitleggen waarom!

In april 2013 ging ik met mijn twee beste vriendinnen naar Maastricht. Daar ben ik oog in oog komen te staan met deze fleurige parfum!

IMG_1873
Direct was het liefde op het eerste gezicht en elke keer ik een parfumerie passeerde, moest ik even gaan kijken naar de Marc Jacobs. Ik heb geen idee waarom, maar ik heb deze eigenlijk nooit gekocht. Ik had nog genoeg parfum en uiteindelijk verstreken de zomermaanden. De geur is zo zomers dat ik dacht dat het niet meer ging passen in de winter, dus liet ik het maar passeren, met pijn in het hart. Kennen jullie dit gevoel? Je hebt er gewoon al zoveel van, dat het eigenlijk nét teveel is om dit erbij te kopen.

Uiteindelijk, op 6 september 2013, de dag voor mijn vriend en ik naar Turkije zouden vertrekken heeft hij mij verteld dat hij mijn verjaardagscadeau nu al wilde geven in plaats van op 9 september. Omdat hij niet goed wist of ik het wilde meenemen op reis of niet.

Toen kreeg ik een rechthoekig cadeautje in mijn handen, van de Ici Paris en direct wist ik het! Dit is dé parfum die ik zooooo graag wil.

IMG_1874

Uiteindelijk heb ik hem meegenomen hoor op reis. Ik kon dit niet laten liggen.
Snel al het andere parfum uit mijn zak gehaald en deze erin gestoken. Ik ben er zooo blij mee.
Nu kan het mij niet schelen dat de geur zo zomers is. Nu de zomer zelf aan het weggaan is, moeten wij ervoor zorgen dat het toch een beetje onder ons blijft, nietwaar?

Hebben jullie deze parfum al? Is het ook een stil verlangen? Ik hoor het graag!

Groetjes,

Delphine

4 gedachtes over “A love story: Marc Jacobs – Daisy Eau So Fresh

Geef een reactie

