CND Scentsations!

Hi lieve lezers!

Jaja, het is helaas officieel gedaan met de warme dagen en hello koude natte herfstdagen!

Nujaa, de herfst heeft ook zijn goede dagen! Denk maar aan chocomelk tijdens een lange mooie boswandeling, nieuwe herfstcollecties en lekker languit in de zetel liggen met een kop verse thee! Yay!

Helaas heeft de herfst ook een paar nadelen. Het is nat, koud, scherpe wind en vooral; droge handen!
Ik zal jullie een geheim verklappen!

De CND Scentsations!
IMG_1925


Ik heb deze lotion bij de nagelstyliste gekocht en gebruik hem nu al bijna een jaar. Ik gebruik hem vooral tijdens de herfst- en wintermaanden, dus hij ligt alweer een goede 4 maanden in mijn kast. Gisterenmorgen heb ik deze terug bovengehaald en ik wist direct dat dit een zeer goede herfst zal worden!

Wel 1 puntje, hij ruikt eigenlijk niet naar Cranberry. Hij ruikt eigenlijk vooral naar snoepjes vind ik persoonlijk.

De geur blijft heel lang hangen en mijn handen zijn nadien een lange tijd zacht. Ik smeerde hem gisterenmiddag en vanmorgen waren ze nog altijd zacht. Ik kan deze lotion zeker aanraden!

IMG_1927

De lotion zelf is lichtroze. De substantie ziet er uit zoals elke andere lotion. Deze smeert wel heel zacht en goed uit.

IMG_1928

Je kan deze kopen in verscheidene groothandels, online of eventueel bij je nagelstyliste. Ik heb rond de 8 EUR betaald voor dit formaat. Er zijn nog andere formaten, met pompjes. Deze kosten makkelijk rond de 18 EUR.

Hebben jullie al ervaring met de sweet CND Scentsations?

2 gedachtes over “CND Scentsations!

Geef een reactie

