Bed Head Tigi : Ego Boost Split End Mender.

Hi lieve lezers!

Ik heb geen idee hoe het met jullie haar zit, maar ik heb enorm dik, krullerig en droog haar ( aan de punten vooral). Ik stijl het elke dag met 180 graden en het is eigenlijk al snel weer kapot na een knipbeurt. Ik voel sinds een maand of 2 enorme verbetering door dit :

20130730_105239

Ik was altijd een klein beetje sceptisch wat betreft deze producten. Er zit ‘ veel humor in’ enzo, maar net daarom werd ik een beetje kritisch. Kan zo’n ‘niet serieus’ product echt goed zijn werk doen?  Ik heb namelijk echt al vanalles geprobeerd en niets leek te helpen. Tot ik deze Bed Head kocht!
Je kan het aanbrengen op droog of nat haar. Ik breng het altijd aan op handdoek droog haar en daarna ga ik er met de haardroger en stijltang over. Normaal gezien gebruik ik maar 1 pompje, maar de laatste tijd heb ik gemerkt dat twee pompjes eigenlijk net iets beter is, Mijn haar komt tot 5 cm over mijn schouders.

Volgens het product zouden de gespleten punten moeten ‘genezen’, maar dat geloof ik niet. Geen enkel product kan gespleten punten terug genezen. Je moet het gewoon afknippen. Mijn haar punten zijn wel héél wat minder droog geworden! Als leave-in conditioner doet het product zeker prima zijn werk.

Mijn haar is voelbaar zachter en ziet er gewoon erg gezond uit achteraf. Geen uitstekende vreemde punten enzo, gewoon mooi lang en recht!

Dit product kostte ongeveer 15 EUR en kan ik iedereen aanraden. Je kan het verkrijgen in groothandels.

Wat is jullie ervaring met Bed Head?

Groetjes,

Delphine

5 gedachtes over “Bed Head Tigi : Ego Boost Split End Mender.

Geef een reactie

