Dior: Sérum de Rouge!

Rouge-Dior-serum_AD-nl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hi lieve lezers!

Sinds een tijdje heb ik de Rouge Dior Sérum in mijn bezit! Tot zover had ik telkens eens een lipstick of Lipgloss van Gosh en Catrice, dus ik vond het tijd om voor iets nieuws en chique te gaan!

Het was eigenlijk een jongen die mij die lipstick opdroeg. Ik moést deze proberen en zeker dat kleur, het ging mij helemaal goed staan zei hij. Elke keer als ik deze lipstick draag moet ik er terug aan denken.

De lipstick bevat 10 keer meer verzorgende bestanddelen dan gelijk welke andere lipstick! De sérum, verwerkt in de lipstick zorgt voor een egaal, glanzend resultaat en smelt op je lippen. Kijk eens aan!

Dit is mijn kleur, de 650. Deze blijft echt ongelooflijk lang zitten. Nuja, ongelooflijk, toch wel een paar uur! En dat vind ik al héél wat.

IMG_1961  Heerlijk zwoel ook. Yep.

 

 

 

 

 

IMG_1963

 

 

 

 

Als je nog twijfelt, zeg ik in ieder geval ‘ doen!’.

De Dior Sérum de Rouge smeert echt heel mooi uit en kost nu alweer iets van 26 EUR in de parfumerie!

Hebben jullie ervaring met deze serum? Vinden jullie Dior ook zo heerlijk?!

 

Groetjes,

 

Delphine.

Een gedachte over “Dior: Sérum de Rouge!

Geef een reactie

