Gelish Mixcoco first try!

Hi lieve bloggers.
Nu ik mijn nieuwe gelish kit heb, heb ik het natuurlijk moeten uittesten. Helaas heb ik, zoals ik al zei geen lange nagels meer na mijn doe-het-zelf avontuur dus heb ik mijn zus als proefkonijn gebruikt.

Ze is nogal gek op roze, dus bij deze het resultaat. Ze heeft nogal kleine nageltjes en veel nagelriem, maar ik heb het toch grotendeels naar achter gekregen! 😀

Bij deze, het resultaat na de allereerste keer!

20131002_160530 Ik moet eerlijk zijn, ik vind het best goed gelukt.

De kwaliteit van de Mixcoco gelish is trouwens enorm goed. Ik kende het merk niet, zoals jullie wel al konden lezen en ik was bang dat de gelish ging krimpen onder de lamp, wat tot mijn grote vreugde niet gebeurde!

Nu is het wel zo, dat ik enkel fluo kleurtjes heb, dus ik moet nog wat donkerdere kleuren aanschaffen, het is tenslotte al herfst!

Ik moet bekennen dat ik het best wel héél leuk vind om te doen. Mijn UV lamp werkt best goed, terwijl ik er best wat twijfels over had.

Wat vinden jullie al van deze eerste poging? Het is nog best çava, niet?!

Groetjes!
Delphine.

8 gedachtes over “Gelish Mixcoco first try!

  1. Valentine zegt:

Geef een reactie

