Gliss Kur Total Repair!

Hi lieve lezers!

Als het aankomt op shampoo, conditioners, haarmaskers en al de rest dat er bestaat om mijn krullenbos in bedwang te houden, heb ik zeker niets te kort. Ik denk dat ik al ontelbaar veel producten uitgeprobeerd heb. Van sommige was ik zeer tevreden, van anderen totaal niet, omdat ze misschien toch niet zo bij mijn huidtype pasten.

1 van de producten waar ik gewoon tevreden over ben is de Gliss Kur Total Repair van Schwarzkopf!

IMG_0019

Ik had de shampoo en de conditioner ook, maar deze zijn intussen al op.

Wat Gliss Kur zo leuk maakt, is gewoon de geur. Ik HOUD gewoon enorm van de zoete geur!

Ik gebruikte deze producten de hele week. De ene wasbeurt gebruikte ik de shampoo, conditioner en de ‘1-minute Intensivkur’. Een beetje te vergelijken met een hele dunne haarmasker. 1x per week gebruikte ik het haarmasker.

Na de wasbeurt gebruikte ik dan de Serum spray om mijn haar zacht te maken. Uiteindelijk was deze spray niet zo heel denderend. Mijn haar werd er niet veel zachter van. Maar again, het rook wel enorm lekker! 😀

Ik was nog het meest tevreden van de Deep Repair haarmasker uit de pot.

IMG_0021Deze liet ik gemakkelijk 10 minuten op mijn haar liggen en wat werd mijn haar zacht. Ik had het ooit eens 45 minuten opgehouden en ik had nog nooit zo’n mooi glanzend haar gehad!

Uiteindelijk zijn deze producten nu bijna volledig opgebruikt, vliegen ze in de poubelle en heb ik een andere ( en eigenlijk iets betere) shampoo, dus ik zal deze niet snel opnieuw kopen.

Toch kan ik deze producten wél aanraden voor mensen met droog en gespleten haar! Het voedt en versterkt wel degelijk onze haar punten.

Dat beetje extra aandacht voor ons haar kan geen kwaad hé?

Hebben jullie deze producten al getest?

Groetjes,

Delphine

Een gedachte over “Gliss Kur Total Repair!

Geef een reactie

