Philosophy Exfoliating Facial Wash!

Hi lieve lezers!
Ik heb vandaag de late shift op het werk en ik lag zolang in de zetel Sims 3 te spelen, dat ik eigenlijk niet veel tijd had om mijn huid te reinigen.

Het is best ontspannend om net voor het werk nog even een uurtje ‘ me-time’ te hebben in de badkamer. Maar dit keer zal ik moeten passen.

Mijn oog viel op mijn flesje Philosophy Exfoliating Facewash. Dit heb ik gekregen van een van mijn beste vriendinnen tijdens een avondje uiteten en tijd om deze dus eens gauw uit te testen! Zo heb ik toch iets gedaan vandaag!

IMG_0024

Ik heb nog nooit een product van Philosophy gebruikt. Buiten deze heb ik er eigenlijk ook geen dus ik was best benieuwd eigenlijk.

De structuur is zeer fijn. Het is een zeer lichtgeel kleur en het bevat hele kleine scrubdeeltjes.Super handig om je gezicht niet te hard te scrubben dus!

Je scrubt het gewoon 2 minuten uit, tot de scrubdeeltjes uitgewreven zijn en wast daarna gewoon je gezicht af. Ik heb het niet afgewerkt met een lotion, omdat ik echt eens wilde kijken naar het resultaat.

Ik ben best blij met dit product! Mijn gezicht trekt niet, mijn vette zones zijn weg en mijn huid is zacht!

Ik zal eens checken vandaag hoelang het zacht aanvoelt, maar so far so good!

Kenden jullie dit product al?

Groetjes!

Delphine.

3 gedachtes over “Philosophy Exfoliating Facial Wash!

Geef een reactie

