The right heatprotector!

Hi lieve lezers!

Vroeger, toen mijn haar enorm droog was ( nog altijd btw), ben ik op zoek gegaan naar een hitte beschermer.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik toch wel 3x per week ( voorheen was het elke dag) mijn haar stijl met een stijltang op 180 graden. Volgens de kapper kan 180 graden geen kwaad, maar als ik eerlijk ben, denk ik dat het zowieso schade aanricht. Ik ben nogal kritisch op verzorgingsproducten, want ik heb er nu zoveel en nog steeds elke 2 maanden droge, gespleten punten. Mijn haar wordt ook niet langer dan 10 cm onder mijn schouders. Vanaf dan moet het weer geknipt worden 😦

In mijn zoektocht, ben ik op vele hittebeschermers gevallen. Ik heb crèmes geprobeerd ( die ik snel weer weg gebonjourd heb) en nu heb ik voornamelijk sprays. Ik zal jullie eens tonen welke ik al heb geprobeerd!

TRESsemmé.

Deze spray doet mij denken aan de Syoss. Ik heb deze gekocht tijdens mijn werk in Spanje. Daar heb ik hem 5 maanden gebruikt in combinatie met stijltang en zon. Ik ben er eerlijk gezegd niet tevreden van, het maakte mijn haar niet glanzend, zoals het beloofde en het voelde zeer stug aan.

IMG_0032

Got2Be Guardian Angel.
Deze heb ik ook een halfjaar gebruikt en daar was ik wel blij mee. Mijn haar voelde okay, maar daar bleef het bij. Niet meer, niet minder. Het product ruikt wel enorm goed en zou beschermen tot 220 graden! Ik geloofde het, en zette mijn stijltang dus op 200 graden. Man wat een vergissing was dat!!

IMG_0033Osmo Thermal Defense!

Van alledrie de Sprays ben ik het meest tevreden over deze. Ik betaalde er meer voor, maar het resultaat is toch beter. Het zou niet alleen mijn haar beschermen, maar ook voeden. Vooral dat laatste is denk ik hetgeen waar ik zo blij over ben. Na het stijlen is mijn haar zacht en kan ik er eindelijk eens mee over straat!

IMG_0027Ik heb geen idee of een spray echt kan de hitte ‘ tegenhouden’, daar geloof ik eerlijk gezegd niet zo in. Hebben jullie een spray waarvan je zegt; ‘ ja, deze moet je aankopen!”, laat het mij dan gerust weten!

Groetjes,

Delphine.

3 gedachtes over “The right heatprotector!

  1. Evi Leroy zegt:

    Ik heb sinds kort een wondermiddel voor mijn droge punten, de Uniq One All In One Hear Treatment. Het is geen echte spray, maar onder andere wel een heat protector (naast nog 9 andere eigenschappen die ze eraan toe schrijven, zoals ook split ends prevention). Ik vind het zelf meer op een serum lijken, maar het is echt geweldig spul. Zeker het proberen waard!

Geef een reactie

