Wishlist 2014

Hi lieve bloggers!

 

Ik heb geen idee hoe het komt, maar ik ben zo wispelturig soms!
Het ene moment heb ik enorm veel zin in een blog, het andere moment niet. Maar ik heb ook weer zoveel personal stuff gehad om over na te denken en mee bezig te zijn. Daarom heb ik ook geen tijd om met deze dingen bezig te zijn. Ik heb terug een klein beetje rust gevonden in mijn hoofd en kan mij weer eindelijk eens wat focussen op positieve dingen! Zoals een blog bijhouden, want stiekem word je daar een klein beetje veel gelukkig van!

Wat dachten jullie van mijn wishlist 2014?

Vaak heb je iets dat je graag wilt hebben, maar je denkt er even niet aan, of je stelt de koop uit en dan opeens is er iets totaal anders wat je eigenlijk ook wel wilt hebben… Uiteindelijk is er gewoon teveel om over na te denken en man dit gevoel is moeilijk te omschrijven!

Op nummer 1 staat toch de Kérastase Bain-Oléo Nutritive Cream!

hbz-BEACHY-WAVES-Curl-Creme-053012-de

Dit zou wel eens mijn haar mousse kunnen vervangen! De kapster masseerde het in mijn haar en ik liet het gewoon drogen aan de lucht. Mijn krullen werden inderdaad véél minder pluizig en na 3 dagen voelde mijn haar nog altijd gewoon zacht. Het voelde totaal niet droog. Met een mousse voelt mijn haar na een dag enorm droog aan.

In de kapperszaak kost het 24.50 EUR. Wat zowieso best veel is voor een product, zeker als je het dagelijks gebruikt. Aan de andere kant is het die keer na de kapper zooo zacht geweest… Dit kan ook komen doordat het gewoon geknipt is en de kapotte puntjes weg zijn, maar ik geef het de voordeel van de twijfel! (ik heb de shampoo van deze lijn gekocht en daar ben ik reuze blij mee!)

 

 

Op nummer 2 staat het Naked2 by Urban Decay palette!

91646_nakedpalette2_updt

Hier is het ook grotendeels het prijskaartje dat mij wat tegenhoudt. Ik betaal liever meer dan 40 EUR voor een echt supergoede haarmasker dan voor een oogschaduw palette. Maar wat zou ik blij zijn moest de kerstman eens een ‘efforke’ doen ( zoals we hier in Brugge zeggen) voor zo’n lieve snoes als ik!  Ik ben er zeker van de deze kleuren mijn groene ogen echt gewéldig zullen staan!

 

 

 

 

 

Op nummer 3 staat een brush van Real TECHniques.

ob_8479435401a8f1c6585f978b63ef1eb4_20130226-114658

Ik heb al zoooveel goede reviews gelezen over deze brushes. Maakt niet uit welke! Ik ben zo benieuwd naar hoe deze brushes uiteindelijk aanvoelen en wat ze allemaal kunnen verrichten! Ze lijken ook zo fluffy ❤

Ik hou ergens wel van brushes. Hoe groter hoe liever! Maar ik koop er gewoon een paar, zonder er echt in te investeren. Vaak wil ik dan een ooglook maken, maar mis ik gewoon de juiste brush ervoor. Best balen dan.

 

 

Ik ben deze eigenlijk nog niet tegengekomen in een winkel in Brugge of Gent ofzo, misschien hebben jullie tips voor mij?

Ik ga deze wishlist echt goed bijhouden ( of voorleggen aan vriendlief) en hopelijk mag ik 1 van deze dingetjes verwelkomen bij mijn beautystash in 2014!

 

Groetjes,

 

Delphine ❤

3 gedachtes over “Wishlist 2014

Geef een reactie

