Kleine dingetjes waar je gelukkig van wordt.

Go for whatever makes you happy

 

 

 

 

 

 

 

Hi lieve lezers.

Het is 22 uur wanneer ik aan dit bericht begin. Ik moet er morgen om 5 uur uit om te gaan werken, maar ik lig net zo lekker in mijn zetel, te kijken naar ‘What women want’ met Mel Gibson en ik denk ‘fuck it, ik word hier gelukkig van!” En het zit hem ook in de kleine dingetjes!

  1. Kunnen uitslapen
  2. Een warm bad met véél schuim
  3. De geur van benzine
  4. De kapster die een uur spendeert aan jouw haar! En enkel en alleen aan jouw haar!
  5. Een nieuw make-up product uitproberen
  6. Boordevol ideeën zitten, zomaar!
  7. De geur van een nieuwe schuimende shampoo!
  8. Een glas baileys na een lange werkdag
  9. Een berichtje van die ene persoon.
  10. Samen de kerstboom opzetten
  11. Een onverwacht complimentje krijgen van een totaal onbekende
  12. Gaan sporten en even aan niets hoeven te denken
  13. Een streling door je haar
  14. Terug in die ene broek passen
  15. Je kat die op je schoot komt spinnen.

Dit zijn slechts een paar dingetjes die mij echt heel gelukkig maken. Herkennen jullie jezelf hier in? Hebben jullie nog leuke ideetjes?

Groetjes,

 

Delphine!

 

2 gedachtes over “Kleine dingetjes waar je gelukkig van wordt.

Geef een reactie

