Frozen Disney: Princess Anna make-up tutorial!

Hi lieve lezers!  Frozen-olaf-600x388

Het is de eerste keer dat ik zoiets gelijkaardigs probeer, dus be nice please! 😀
Ik heb de film ‘Frozen’ van Disney al 2 keer gezien intussen, hij is zoo mooi! Dit bracht mij op het idee om een kleine tutorial van Princess Anna, de zus van koningin Elsa te maken.

Princess Anna is de blije, doch eenzame en naïeve jonge zus van Koningin Elsa. Toch is ze zeer moedig en bezit ze een groot pakket vol liefde!

Ik begin de Tutorial met het haar. Ik heb het kapsel genomen vanop de kroningsdag.

tumblr_inline_msax6cEm031qz4rgp 20131220_111433

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik neem eerst de bovenste laag haar en knoop het samen. Zo kan ik uit de onderste laag van mijn haar 2 vlechten maken. mijn haar is niet lang genoeg voor 1 vlecht dus dan maar 2!

Ik leg de vlechten over mijn hoofd, naar elkaar toe. Zo lijkt het alsof ik een band van haar rond mijn hoofd heb. De vlechten leg je net achter je pony/frou.

IMG_0084 IMG_0088

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Van het overgebleven haar maak ik gewoon een knotje.

Daarna begint de make-up! Prinses Anna’s make-up is zeer zacht en onopvallend.

Ik begint met mijn Max Factor Foundation en Compact Powder van Sephora!
Daarna gebruik ik mijn oogschaduw Quatro van Gosh!

IMG_0104 IMG_0105

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Met het lichtste kleur ga ik over mijn hele ooglid ( maar we blijven onder de arcadeboog)

IMG_0109

 

 

 

 

 

 

 

 

Daarna ga ik met een donkerder kleur in de uiteinde van mijn ooghoek. Zodat mijn ogen groter lijken (een donkere kleurschakering in je buitenste ooghoek zorgt voor een vergroot effect). Ik zorg dat alles er heel licht, zacht en natuurlijk uitziet. Less is more!

IMG_0116 IMG_0118

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik gebruik de Catrice Prime And Fine Highlighting powder op mijn jukbeenderen, net boven de appeltjes van mijn wangen, waar ik de Powder Blush van Catrice aanbreng.

IMG_0120

 

 

 

 

 

 

 

 

Tot slot voor mijn ogen gebruik ik een Highlighter pen, de Catrice Made to Stay highlighter en deze gebruik ik in mijn ooghoeken + net onder mijn wenkbrauwen. Deze pen zorgt ervoor dat mijn ogen net dat tikkeltje meer stralen!

IMG_0121

 

 

 

 

 

 

 

 

Als Finishing touch gebruik ik nog een Lipgloss. Ik heb gewoon een donkerroze lipgloss van NYC.

20131220_111437

 

 

En tadaaaa!! Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

 

 

 

 

 

 

 

Groetjes,

 

Delphine

3 gedachtes over “Frozen Disney: Princess Anna make-up tutorial!

Geef een reactie

