Afkicken van kerstmis!

Hi lieve lezers!

Kerstdag is ook alweer gepasseerd! Het ging zo snel allemaal.

Ik hoop dat jullie je supergoed geamuseerd hebben en dat al jullie wensen mogen uitkomen! Voilà!

Dit gezegd zijnde.. Ik ben echt aan het afkicken van de kerstsfeer denk ik. 3 dagen naar het lief geweest in Nederland, kaasplankje gemaakt, véél gedronken en uiteindelijk gaan gourmetten met de schoonfamilie! Yay!

Ik heb trouwens cadeautjes gekregen!
Van mijn ouders enzo kreeg ik geld, van mijn zusje moet ik het cadeautje nog krijgen ( en nog geven) en van mijn lief kreeg ik iets dat ik stiekem al lang wilde!

Afbeelding

 

Call me a nerd! Maar ik ben echt blij met het Pokémon 3DS spel. Helaas heb ik zelf geen 3DS, aangezien ik het eigenlijk enkel maar zou kopen voor 1 spel.. en dat is het nu net niet waard dus kreeg ik even de 3DS van hem mee! Wat superlief! 

Van de schoonmama kreeg ik dan een bon van de Etos en een fles Baileys ❤ Dank u schoonma! Het leven is mooi met die mensen!

Ik vind de Etos een superwinkel. Alles wat ik in België niet vind, vind ik daar. En aangezien ik daar toch elke 2 weken wel eens binnenspring ben ik er zéker van dat deze bon van pas zal komen!

Intussen heb ik vandaag 10 uur gewerkt en is de kerstsfeer vollédig weg 😦 Maar ik kick toch nog altijd even lekker af vanavond in mijn zetel!

 

Hoe waren jullie kerstdagen?

 

Groetjes,

 

Delphine

Een gedachte over “Afkicken van kerstmis!

Geef een reactie

