CND Shellac!

Hi lieve lezers.

De feestdagen zijn weer voorbij, eindelijk heb ik weer tijd om thuis op mijn gemak in mijn zetel te zitten en te schrijven en te researchen!
Intussen is het best duidelijk dat ik mijn weg aan het zoeken ben in de wereld van de gelish!

CND-Shellac

Helaas heb ik geen tijd om bijlessen te volgen ( ooit!) en dus is het de ‘doe het zelf’ mentaliteit. De Mixcoco kleurtjes heb ik aan de kant gelegd en ik ben overgestapt op Shellac van CND. Ik had al goeie dingen gehoord hierover dus dacht ik gewoon ; ‘waarom niet!’.

IMG_0323

Van links naar rechts:

– Dark Lava ( bruinachtig)

– Gotcha (roze)

– Wildfire (dieprood)

Helaas zijn mijn nagels nog niet zo lang als ik wil ( ik laat ze ook nog maar 2 weken groeien) maar ik kon gewoon niet wachten om het uit te testen! Ik heb dus ook gekozen voor de roze Gotcha, die niet zo hard opvalt. Ik gebruik nog altijd de Mixcoco Base – en Top Coat, want daar ben ik wel tevreden over.

IMG_0329

Voilaaa. Ik zal het momenteel bij deze 3 kleurtjes houden, zo heb ik mooie winter- en voorjaarskleurtjes.

Hebben jullie ervaring met deze lak?

3 gedachtes over “CND Shellac!

Geef een reactie

