Moroccanoil Restorative Hair Mask!

Hi lieve lezers!

Sinds een jaar gebruik ik de Moroccanoil haarmasker.

Ik heb het gekocht in de John Beerens shop in Tilburg en eigenlijk een hele tijd links laten liggen omdat mijn haar er vettig van werd. Ik waste eerst mijn haar met shampoo, conditioner en dan pas dit haarmasker. Wat was ik fout!

Achteraf heb ik het op een andere manier geprobeerd en opeens werd dit potje magisch!

IMG_0330

Benieuwd naar het resultaat?

Het haarmaskertje belooft ons het verzwakt en beschadigd haar te herstellen.

De behandeling duurt zo’n 5 – 7 minuten. Tijdens die paar minuten wordt je haar versterkt en gerepareerd.  Je haar glanst achteraf mooier dan voorheen!
Eerst was je je haar met shampoo en spoel je het uit.

Je doet een royale hoeveelheid op je vingers, smeert het over de lengte van je handdoekdroog haar en kamt het met een kam of met je vingers.  Mensen die al een normaal/vettig type haar hebben gebruiken deze best over de lengten en niet over de hoofdhuid. Je haar krijgt namelijk een énorme boost!

Nadat je het masker uitgespoeld hebt, gebruik je een conditioner naar wens zodat je alle resten van de masker goed weg kan wassen.

IMG_0331

De substantie is redelijk dik maar dit vind ik wel fijn.  Het haarmasker bevat eiwitten en arganolie. De laatste jaren is er enorm veel interesse in arganolie omdat het zo natuurlijk goed is voor de haren.

IMG_0333

Ik gebruikte deze haarmasker gedurende het jaar, 2 x per week. Nu ik een nieuwe shampoo heb die enorm voedend is,  is deze al iets meer overbodig geworden. Toch was ik er het laatste jaar enorm tevreden over en ik kan dit product aan iedereen met heel droog pluizig haar aanraden. Het is een investering ( ik betaalde toen 44 EUR ongeveer), maar het is het zeker waard.

Groetjes,

Delphine!

2 gedachtes over “Moroccanoil Restorative Hair Mask!

Geef een reactie

