Dear diary; Zooveel te doen, zoooo weinig tijd!

Hi lieve lezers.

Momenteel zit ik in NL, bij het lief. Ik moet dringend eens mijn laptop gaan meenemen zodat ik al mijn foto’s en teksten bij me heb om blogberichten te schrijven. Maar zelfs als ik hier ben heb ik tijd te kort om te schrijven.

Helaas gaat de tijd gewoon zo snel!

Je merkt dat er zoveel te doen is, maar dat je leven gewoon als een sneltrein zooo passeert, zonder dat je er eigenlijk opgestapt bent! Wat ben ik toch dramatisch bezig!

diary0031

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zo had ik vroeger gehoopt dat mijn leven spannender ging zijn. Nu heb ik het gevoel dat ik gewoon heel mijn leven hotelreceptionist zal blijven, maar ik wil zoveel meer! Een eigen site, een opleiding visagie of nagelstyliste.. Maar daar heb ik dus door werk en verschillende shiften geen tijd voor.

Stel je voor dat je eens gewoon 5 jaar terug kan gaan. Dan was ik 17 jaar en dan vraag ik me af; zou ik een opleiding visagie gedaan hebben alvorens te werken? Zou ik wel een hogeschool gedaan hebben? Dit klinkt precies alsof ik oud en afgeschreven ben nu. Maar tja. Wat doe je eraan, buiten nu gewoon wél je dromen chasen?

7 gedachtes over “Dear diary; Zooveel te doen, zoooo weinig tijd!

Geef een reactie

