Kruidvat Press On Manicure

Hi lieve lezers.

Nu ik lekker in de zetel lig met Toulouse, dé kat op schoot (probeer maar eens zo te typen), met yoghurt, pijnstillers en 2 dikke kaken waardoor ik eruit zie als een hamster dacht ik ‘laat ik eens schrijven over de Press On Manicure die ik een tijdje geleden uitgetest heb.’

20120503_143726
Zwart is wel best een mooi winterkleur dus voila.  Let’s go!

Deze valse nagels zijn heel gemakkelijk aan te brengen. Ze bevatten namelijk al een plaklaag! Yes, ik hoor het jullie denken. Gedaan met in dat potje lijm te knoeien. Uiteindelijk doe je er véél te véél op en hangt de lijm echt overal. Great… Just great.

20120503_144032

Jullie kunnen de plastiekjes wel zien hé? Die zijn echt gemakkelijk af te halen. Vanaf dan moet je het gewoon op je nagel kleven. Ik weet niet goed of ze gemakkelijk bij te vijlen zijn, want ik heb dat niet gedaan. Ik was ergens ook wel bang de nagels te beschadigen. Achteraf heb ik wel een heel klein beetje gevijld want er hangt op elke nagel een klein zwart puntje dat uitsteekt. Heel vreemd om uit te leggen.

20120503_150401

Voila! Dit is het resultaat. De nagels voelen alsof ze van siliconen zijn gemaakt, dus ze buigen lichtjes mee als je ze plooit. Een heel verschil met die andere kunstnagels die jaren geleden zeer in waren.

Ik heb deze nagels voor 10 EUR gekocht in de Kruidvat. Ik ben blij met het resultaat, al bleven ze maar 3-4 dagen hangen. Wat zowieso al een hele prestatie is.

Ik denk dat deze nagels vooral heel handig zijn voor een feestje. Niet iedereen is blessed met mooie lange nagels. Er zitten ook genoeg reserves in, zodat je nooit hoeft te panikeren!

Hebben jullie al ervaring hiermee?

Groetjes,

Delphine

9 gedachtes over “Kruidvat Press On Manicure

Geef een reactie

