Sleek Bad Girl palette Ooglooks!

Hi lieve lezers!

Ik heb mijn Sleek Palette – Bad Girl al een tijdje. Nu ik toch ziek thuis ben en mij steendood verveel, ben ik gaan experimenteren met het palette. De twee onderstaande ooglooks lijken op elkaar, hoewel de eerste paars is, en de tweede metallic groen.

Afbeelding

Dit is de eerst ooglook. Daarvoor gebruikte ik de twee lichtste kleuren (1&2 links bovenaan) door elkaar.
Daarna gebruikte ik het paars (2e van rechts onderin) in de aanzet van mijn ogen en in de buitenkant.
De foto’s zijn echt huge, maar zo zien jullie het goed!

Afbeelding
Afbeelding

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Daarna heb ik de tweede ooglook. Deze is donkergroen. Iets minder zwaar dan de eerste ooglook.
Ik ga op dezelfde manier te werk, maar ik ga dit keer niet met het donker kleur in de binnenste ooghoeken. Ik blijf enkel aan de buitenkant, waardoor mijn ogen groter lijken.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Zoals jullie wel kunnen zien heeft dit make-up merk héél veel pigment.

Sleek is heel bekend om zijn goede kwaliteit en eigenlijk niet zo duur, als je ziet wat je ervoor terugkrijgt!
Ik gebruik helaas dit product niet vaak, want het is te donker voor mij. Maar ik experimenteer wel heel graag.

Hebben jullie ook ervaringen met Sleek?

9 gedachtes over “Sleek Bad Girl palette Ooglooks!

Geef een reactie

