Liebster Blog Award!

Afbeelding

Hi lieve lezers!

Ik ben door Elise (http://eliseschoice.wordpress.com/) genomineerd voor de Liebster Award.
Deze award wordt uitgedeeld door blogsters aan andere blogsters met minder dan 200 volgers, om hen op die manier een beetje beter te leren kennen.

Een Liebster award komt wel met een aantal voorwaarden:

– Noem degene die jou heeft genomineerd.
– Beantwoord de 11 vragen van diegene die jou genomineerd heeft.
– Nomineer 9 bloggers met minder dan 200 volgers!
– Stel deze bloggers 11 vragen.
– Breng de genomineerde bloggers op de hoogte. (Ik zou het leuk vinden moesten jullie mij laten weten wanneer jullie antwoorden online staan!)

Ik begin met de vragen die ik moest beantwoorden:

1) Hoe komt het dat je bent gestart met bloggen?
Dit komt eigenlijk door een van mijn beste vriendinnen, Eva. Zij is ermee begonnen en na een tijdje wilde ik het ook eens proberen. Het bevalt mij wel, alleen heb je soms echt tijd te kort.
2) Wat voor blog posts lees je het liefst en waar schrijf jij zelf het liefst over?
Ik kijk graag naar de ooglooks van andere mensen. Als je over een oogschaduw palette schrijft, vind ik wel dat je er een al dan niet simpele look mag bijzetten. Ook de ‘How to’s’ vind ik leuk. Ik schrijf ook het liefst over make-up- / ooglooks.
3) Wat is je favoriete accessoire?
Mijn handtas. Als ik een handtas koop, moet het liefde op het eerste gezicht zijn. Voor minder ga ik niet.
Om de halfjaar ( soms een jaar, hangt af van de kwaliteit) koop ik een nieuwe.
4) Wat wil je zeker nog bereiken? (bloggebied)
Een .com blog, of een professionele blog zou wel tof zijn.
5) Denk je dat je nog lang zal bloggen of beschouw je het meer als een tijdelijke hobby?
Zolang het mij gelukkig blijft maken, ga ik ervoor!
6) Als je moest kiezen tussen O.P.I of Essie, wat zou je kiezen?
Essie. Ik heb nog nooit met O.P.I gewerkt, omdat ik zowieso al niet veel nagellak draag. Ik heb een jaar gelnagels gehad, daarvoor was ik een stevige nagelbijter. Daarna trouwens ook. Sinds eind december 2013 ben ik gestopt met nagelbijten en heb ik nu gelish.
7) Ga je zonder make-up of accessoires naar je werk of school?
Dat is echt 50/50. Ik ben een receptioniste in een 4-sterrenhotel en ik vind voorkomen heel belangrijk. Vooral als ik eens een shift in de bar moet staan of een super gemotiveerde dag, heb ik meestal wel veel make-up aan. Ik kreeg al vaak complimenten dat mijn huid er echt héél mooi uitziet, terwijl ik foundation, compact powder en Bronzer aan heb. Hier moet ik vaak echt wel om lachen.
8) Wat moeten lezers zeker over je weten?
Ik heb een beetje een beroepsmisvorming. Sinds ik in een hotel werk kan ik niet meer op reis gaan zonder mij in de leven in de receptioniste van dienst. Ik vraag mij af hoe hun programma’s eruitzien, hoeveel check-ins en check-outs te hebben etc. Ik ga wel minder vaak beïnvloed worden voor Tripadvisor, omdat ik weet uit ervaring dat mensen echt zwaar kunnen overdrijven of enkel hun kant van de feiten vertellen. Al lees ik de reviews op Tripadvisor ook wel voor ik ergens boek. Hierdoor ben ik wel iets minder betoverd door het hele ‘reisgebeuren’. Aan de andere kant heb ik wel genoeg ervaring om te weten wat ik wél en niet wil in een vakantie.
9) Als je deze week een extra dag kreeg, een achtste dag… wat zou je dan doen? (heb ik van de blog ‘verbeelding’)
Ik zou een opleiding visagie volgen. Ik heb er nu geen tijd voor wegens mijn vroege en late shiften, maar ik verlang er wel naar. Ik wil mezelf op allerlei vlakken verbeteren, maar momenteel laat deze job het mij niet toe.
10) Waar en wat is je droomvakantie?
Als ik moet praten over een vorige vakantie dan zou ik het hebben over mijn 5 maanden in Mallorca. Ik heb er gewerkt als animatrice en dit was voor mij gewoon vakantie. Ik deed alles wat ik graag deed (spelen met kindjes in het zwembad, volwassenen entertainer, aquagym en dansen in shows) en ik kreeg er nog voor betaald ook!
Helaas heb ik een ongeluk gehad met mijn brommer en een halfjaar gesukkeld met mijn knie alvorens geopereerd te worden. Hierdoor zal ik nooit meer die conditie hebben die ik ervoor had dus moest ik dit opzij zetten.
Een toekomstige droomvakantie zou een week of 2 naar een heel ver en warm land worden, met een luxeresort die 5 stappen van de oceaan verwijderd ligt, met een adembenemende view!

Afbeelding

Imagine!
11) Welk hoofdpersonage uit een boek of film zou jij willen zijn?

Moeilijke vraag. Moest ik iemand kiezen, dan zou ik gaan voor Queen Mary Tudor (1516). Ze heeft geen gemakkelijk leven gehad, maar ze komt op voor alles waar ze in gelooft. Zeer sterke eigenschap. Ik vind die tijd ook enorm fascinerend en houd van series die over die tijd gaan. Dus laat mij maar eens in haar huid kruipen voor even.

Dit zijn de bloggers die ik nomineer:

– Laura
– Kim
– Chantal
– Hanna
– Maaike
– Esther
– Linda
– Kaylani

De 11 vragen die de bloggers moeten oplossen:

– Noem 1 artikel dat je altijd bij je hebt
– Wat is je lievelingsmerk en waarom?
– Wat ontbreekt nog in jouw stash?
– Welke high end producten staan nog op je wishlist?
– Wat is jouw guilty pleasure op Make-up gebied?
– Wat vind jij het mooiste aan jezelf? Dit kan gaan over innerlijk of over uiterlijk.
– Als je even niet blogt, wat doe je dan?
– Weten je vrienden/collega’s dat jij blogt?
– Hoeveel tijd spendeer jij per dag aan je blog?
– Buiten het bloggen en make-up gebeuren, waarin ben jij geïnteresseerd?
– Heb jij een stiekeme biecht?
– Wat is je grootste blunder geweest met make-up?

Enjoy! En laat het vooral eens weten als jullie artikel online staat, ik ben reuzebenieuwd!

Een gedachte over “Liebster Blog Award!

  1. Kaylani zegt:

    Wat lief dat je me genomineerd hebt! Maar ik heb de award al eens eerder ingevuld dus zal hem gewoon even in een comment invullen als dat oke is 🙂

    – Noem 1 artikel dat je altijd bij je hebt Easy! Een lipbalm 🙂
    – Wat is je lievelingsmerk en waarom? Tja, een lievelingsmerk heb ik niet echt..
    – Wat ontbreekt nog in jouw stash? *denkt* Oh! OPI Push & Shove 😀
    – Welke high end producten staan nog op je wishlist? Bovenstaande OPI nagellak, maar die ga ik deze week nog aanschaffen 😛
    – Wat is jouw guilty pleasure op Make-up gebied? Lipbalm, een hele la vol en nog koop ik elke keer nieuwe!
    – Wat vind jij het mooiste aan jezelf? Dit kan gaan over innerlijk of over uiterlijk. Ik vind mijn innerlijk sterk! Ik loop 40 uur per week stage en daarnaast werk ik ook nog 8 uur, en toch red ik dat gewoon 🙂
    – Als je even niet blogt, wat doe je dan? Ik loop stage of werk, bezige bij haha!
    – Weten je vrienden/collega’s dat jij blogt? Ja! En ze laten ook vaker comments achter, heel lief om te lezen!
    – Hoeveel tijd spendeer jij per dag aan je blog? Dat ligt er aan, na stage probeer ik er nog 2 uur aan te werken maar in het weekend of op een vrije dag spendeer ik er toch al gauw 7 uur aan!
    – Buiten het bloggen en make-up gebeuren, waarin ben jij geïnteresseerd? Festivals, en dan vooral Pinkpop! Oh en dieren, ik hou van dieren♥
    – Heb jij een stiekeme biecht? Ik dénk het niet
    – Wat is je grootste blunder geweest met make-up? Ha, hoeveel wil je er weten? Zal ik beginnen met roze oogschaduw, ik hield van roze dus vond dat ik het ook wel kon dragen als oogschaduw. Toen mensen vroegen of ik gehuild had vroeg ik me af hoe ze daar nou weer bij kwamen. Of een kohl liner op het bovenste ooglid gebruiken wat resulteerd in gestempelde liner haha!

Geef een reactie

