Eigenlijk heb ik helemaal niets nodig!

Hi lieve lezers.

Ik word al een tijdje geplaagd met een heel irritant gevoel. En ik denk dat sommige vrouwen hier ook last van hebben.

Het begint al van thuis uit. Opeens heb je zin om het stad in te gaan, zoeken naar producten die wel eens van pas zouden kunnen komen. Je begint al te dagdromen over allemaal looks die je wilt maken en voor je het weet sta je in de parfumerie of Kruidvat. Je handen beginnen te trillen, je begint te zweten want dit loopt helemaal niet zoals gepland. Wat je zoekt ligt niet in de schappen.. Of heeft er gewoon nooit gelegen. Je wereld begint rond te draaien en voor je het weet krijg je ijskoude rillingen over je rug en komt het loodzware besef;

Ik heb helemaal niets nodig!

Dit had ik dus vanmiddag in de Etos. Ik heb een cadeaubon gekregen en er liggen zoveel producten die ik wil testen. Mousse van Wella bijvoorbeeld. Het grote probleem daarmee is dat deze Paraben bevat, die enge ziektes zou veroorzaken. Dus we zijn allemaal lekker bang gemaakt ervoor. Inclusief moi. Nogtands bevat deze haarmousse geen alcohol, zodat je krullen niet uitdrogen.

Ook de Stafford Shampoo zou ik willen uitproberen. En de Tony&Guy, die hebben wij helemaal niet in België!

Dus ik stond daar.. In de Etos met zoveel ideeën en zoveel gedachte, op het punt om vanalles te proberen..

Om uiteindelijk met lege handen de winkel te verlaten….

Afbeelding

3 gedachtes over “Eigenlijk heb ik helemaal niets nodig!

  1. Amy zegt:

    Ik ken het probleem. Heb ik ook vooral vaak nu ik aan het bloggen ben! Dan denk: ja dat en dat en dat kan ik nog allemaal reviewen. En dan opeens schiet het me te binnen: ik heb al 50 lipsticks of oogschaduws in die kleur! Haha 😀

Geef een reactie

