Unboxing Deautybox Januari 2014

Hi lieve lezers!

Vandaag ga ik de Deautybox unboxen! Deze is gisteren aangekomen en ik heb een abonnement voor 3 maanden.
Dit is de eerste box van de 3 en ik ben best een beetje teleurgesteld.

Benieuwd?

Delphine.

5 gedachtes over “Unboxing Deautybox Januari 2014

  1. Amy zegt:

    Ik ben heel erg teleurgesteld. Ik ben al lid sinds oktober 2012 en heb serieus nog nooit zo’n slechte box gehad als deze maand en vorige maand. Ik heb m’n abonnement daarom ook opgezegd, gelukkig had ik een maandelijks abonnement.

Geef een reactie

