Urban Decay Naked 3 Palette.

Hi lieve lezers!

Totaal onverwachts en helemaal ongepland liet ik mijn oog erop vallen. De Naked 3 palette!
Ik ging wachten tot ik er eens de kans van had in NL of misschien tijdens een citytrip naar Londen, maar op tweedehands.be stond hij en ging ik ervoor!

Eigenlijk ben ik bang voor een fake palette, maar ik heb alles goed onderzocht. Enkel de achterkant is anders dan wat ik op de meeste foto’s zie. Alles klopt, de voorkant, de achterkant, kleuren, namen, etc. behalve de achterkant van de kartonnen doos waarin hij zit. En het verschil is ook zeer klein. Maar het palette is samengesteld met producten uit de USA en Dominicaanse Republiek   het borsteltje komt uit china dus ik vermoed dat het goed zit.

IMG_0456

IMG_0480

Het grappige is dat alle kleurtjes een naam hebben. Ik heb nog geen enkel palette dus dit is de eerste in mijn stash met namen.

IMG_0459 IMG_0460

Ik heb intussen eens geëxperimenteerd met de ‘Trick’ en de ‘Blackheart’ om een ooglook te maken en tadaa..

Ik ben wel blij met het resultaat!

IMG_0466 IMG_0470 IMG_0472 IMG_0473 IMG_0479

Tot zover mijn experiment want ik moet nu gaan werken!

Hebben jullie deze al? Zien jullie of het een echte is?

2 gedachtes over “Urban Decay Naked 3 Palette.

Geef een reactie

