LR Aloë Vera verzorging!

Hi lieve lezers!

Ik was er oorspronkelijk zeer sceptisch over, maar nu ben ik best overtuigd dat LR echt goede producten levert!
Het enige spijtige eraan is dat je dit niet via een winkel kan aankopen. (Tenzij je in de buurt woont van een instituut die ermee werkt.)

Ik heb make-up liggen van LR, Shampoo, conditioner, dag- en nachtcrème, gezichtsgel, handcrème, zo handig voor de koude dagen etc. etc.

Laat ik jullie even introduceren in de wereld van de LR huidverzorging!

IMG_0484

Hoge aandelen aan Aloë Vera Gel en kostbare inhoudstoffen maken de LR Aloë Vera producten tot een belevenis voor uw huid, LR werkt uitsluitend met het hoogwaardige binnenste van het blad van de Aloë Vera Barbadensis Miller, geteelt in Mexico.

IMG_0482

Oude beproefde kruiden en oliën harmoniëren uitstekend met de gel van de Aloë Vera en verzorgen de huid snel en doelmatig. De toevoeging van natuurlijke bio-extracten en het weglaten van parabenen en mineraaloliën ronden het Aloë Vera huidverzorgingsprogramma van LR af.

In het begin was het best wennen aan de geur, want het is geen normale zoete geur zoals zovele crèmes. Het ruikt wel natuurlijker.

IMG_0486

Dit zijn de ingrediënten van de dagcrème. Geen sulfaten die de huid uitdrogen, geen parabenen etc. Gewoon natuurlijk en goed! Ik heb al verscheidene crèmes geprobeerd op mijn gemengde huid en geen enkele kon mijn huid zo zacht maken en ontvetten/hydrateren zoals deze. Ik ben in ieder geval wel overtuigd.  Het product bevat kiwi-extracten en vitamine C, die de huid verfrissen.

De Aloë Vera dagcrème:  21.90EUR. Wat ik eigenlijk nog vind meevallen voor zo’n goede dagcrème.
De Aloë Vera douche gel met extracten uit witte thee: 11.50 EUR
De Aloë Vera handcrème, met Calendula-Extract wat voor een verzachtend en verzorgend effect zorgt: 9.90 EUR.

Intussen liggen er hier nog zoveel Aloë Vera producten, klaar om getest te worden. Ik kan niet wachten om er volledig in te vliegen.

Hebben jullie al ervaring hierin? Al iets van gehoord? nog geen ervaring maar wel benieuwd en interesse? Let me know!

Groetjes,

Delphine

Een gedachte over “LR Aloë Vera verzorging!

Geef een reactie

