Glamour Surprisebox!

Hi lieve lezers!
Na 2 maanden wachten is hij er dan! De Glamourbox!

Deze hangt samen met het tijdschrift, de Glamour in NL en België. Voor 30 EUR koop je een jaarabonnement (1 tijdschrift per maand) en als welkomstcadeau kreeg je een box ter waarde van 150 EUR.
Ik heb al een paar boxen gezien en ik wist dus totaal niet wat te verwachten.

Hij kwam gisteren aan. Ik was op het werk en hij was geadresseerd op ‘ Mevr. De Brouwer.’ Mijn moeder en mijn zus natuurlijk heel nieuwsgierig rond de doos draaien want over welke ‘De Brouwer’ hadden ze het hier?

Na een lange dag, met langzaam vooruit tikkende seconden (voor hen!) kwam ik thuis en kreeg ik van hen de box gepresenteerd. Yep, dit is de mijne!
Benieuwd wat erin zit?Ik ben stiekem wel opgelucht want ik kreeg precies waar ik naar uitgekeken had!

Afbeelding

Ziet er in ieder geval al goed uit! Let’s take a closer look!

Afbeelding

Brightening Face Exfoliator Rituals (gezichtscrub) twv. 12.50 EUR. ik heb dit product al gehad (oudere versie) en ik was hier zeer tevreden over. Ik ben dus zeer blij met dit product.

Afbeelding

Intensive Moisturising Mask Rituals (Gezichtsmasker) twv. 14.50 EUR. Ook dit product heb ik gehad in verouderde versie. Opnieuw ben ik daar heel tevreden over geweest. De vorige is zelfs nog niet eens op.

Afbeelding

Clinique Moisture Surge (Gezichtscème), twv. 43.80 EUR
Clinique High Impact Mascara twv. 22.55 EUR

Afbeelding

Opi nagellak twv. 15 EUR per stuk.

Links naar rechts:

– Polka.com
– You’re such a Budapest
– My paprika is hotter than yours.

Ik heb geen ervaring met OPI, shame on me! Omdat ik gewoon amper nagellak gebruik en vooral Shellac. Maar wanneer mijn nagels weer lang genoeg zijn ga ik ervoor!

Afbeelding

Opi Start Fo Finish. Base – , topcoat en natuurlijke nagelverharder in één twv. 17.95 EUR.

Afbeelding

Opi Nagellak verwijderaar twv. 8.50 EUR

Ik ben enorm tevreden met deze box. Hij heeft een waarde van 164.80 EUR en bevat echt producten waar ik iets mee kan doen. Ik kan al niet wachten om alles uit te testen!

Wat vinden jullie er van?

Groetjes,

Delphine!

6 gedachtes over “Glamour Surprisebox!

Geef een reactie

