Unboxing deautybox februari 2014

Hi lieve lezers!

Hij is er weer! De nieuwe Deautybox van februari!
Ik had een Valentijnsbox ofzo verwacht, maar dit is eigenlijk wel véél beter!

Dit keer geen filmpje, want het is te donker om te filmen en ik heb helemaal géén zin om zo lang te wachten, dus laten we er niet te veel tralala rond doen en gewoon ervoor gaan!

IMG_0529

IMG_0538

” Menu Februari 2014″. 
We willen onze deautista’s in februari intens verwennen om de winterblues tegen te gaan. Zo word jij zelf het zonnetje in huis, dankzij je stralende teint, glanzende lokken en zachte huid. Op naar de lente!

IMG_0542

Couvent Des Minimes. 

“Deze eau de cologne van Couvent des minimes is nostalgie op zijn best. De Geur is een eerbetoon aan de missionarissen van maria, die zich jarenlang hebben ingezet voor mensen over de hele wereld. Van Indië tot Zuid-Amerika. Hier verdiepten ze zich in de weldaden van de plantkunde. De wereldse mix zorgt ervoor dat de geur je niet onberoerd zal laten. Het reukwater combineert drie citrusvruchten met zeven planten, geselecteerd omwille van hun heilzame eigenschappen. 
Tip; verstuif (?) een druppel op je lakens en reis heerlijk af naar dromenland.” 

Zo, dit is dus de eau de cologne! Ik vind het raar dat je het mag ‘ verstuiven’ op je lakens, maar ik zie mezelf geen eau de cologne op mijn lakens sproeien! Wél kan ik zeggen dat deze geur enorm intrigerend is. Ik kan er geen bepaalde geur op plakken. Het is gewoon heel zoet, maar toch ook niet . Zeer speciaal, op een goede manier. Hij blijft niet heel lang hangen, want je kan hem niet verstuiven zonder pompje natuurlijk…
Full size,100 ml kost deze 26EUR. Dit formaat is 30 ml.

IMG_0546

“Kérastase – Nectar Thermique 

“Droog haar heeft nood aan extra bescherming. Nu wil het helaas net dat dit haartype minder goed in staat is om voedende bestanddelen vast te houden, waardoor het snel weer droog wordt. Maar daar heeft Kérastase aan gedacht: de thermoreactieve bestanddelen bestanddelen in deze Nectar Thermique-crème  zorgen ervoor dat de ingrediënten bij warmte geactiveerd worden. Ideaal dus voor stijl- of krultangverslaafden. Inmasseren in de haarpunten, uitkammen maar niet uitspoelen voor een langdurig glazend effect. 
Full size: 150 ML 26.50 EUR. Dit is 50 ml, reisformaatje.”

Met deze Kérastase ben ik wel heel tevreden. Ik heb net vandaag in de kapper de Kérastase leave-in crème voor krullenbollen gekocht, maar deze voor droge punten (waar ik veel last van heb met mijn droge krullen) is echt meer dan welkom! Ik had gehoopt dat er eens een Kérastase productje inzat dus Yes! Deauty, thank you!

IMG_0550

“Weleda – Granaatappel regeneratie handcrème 10 ml.
De granaatappel zit barstensvol levenskracht en heeft tal van vitaminen en antioxidanten die je gezonder én mooier maken. Deze handcrème gaat huidveroudering tegen, voorkomt pigmentvlekken en verzorgt de huid intensief. 
Deze exeotische aroma brengt je helemaal tot rust!”
Fullsize:50ml, 8.99EUR

“Weleda – Vitaliserende duindoorn bodylotion. 10ml.
‘Duindoorn’ klinkt eerder ‘auw’ dan ‘wauw’. Al gauw stonden we versteld van deze krachtige plant. Het vruchtvlees en de fijne zaden van de bessen bevatten immers een olie die rijk is aan antioxiderende vitamines. Daardoor bevordert deze olie de natuurlijke regeneratie van de huid en beschermt het ons broos wintervelletje tegen uitdroging. Ook is deze bodylotion zo heerlijk tijdens de winter omdat de zonnige citrusgeur de herinnering aan zwoele zomeravonden oproept. 
Fullsize: 100 ML 15.30EUR

Ik heb eigenlijk geen ervaring met Weleda en ik ben niet zo’n fan van deze geuren. Wel vind ik het een heel leuk product om in de box te hebben. Want daar gaat de deautybox om. Producten uitproberen die je nog niet eerder kende!

IMG_0559 IMG_0561

Euromi – Gly Ko Vitamine – Full size (!) 

“Het medisch team achter Euromi gebruikt hun jarenlange ervaring in de plastische chirurgie als basis voor hun Glo-Ko-Lijn. Dus als je niet zo happig bent om onder het mes te gaan, is de ruime keuze in huidverzorgingsproducten van Gly-Ko een ideaal compromis. Deze simpele dagcrème versterkt en kalmeert de huid, maakt ‘m weer soepel en elastisch en is geschikt voor alle huidtypes. Een all-round topproduct! 
Full size; 50ml. 39.99 EUR”. 

Het toeval wil nu net dat ik eigenlijk al 2 dagcrèmes heb, waaronder 1 van LR en 1 van Clinique en beide in 1 maand verkregen. Ik heb al een gezichtslotion van Rituals die maar niet op wil en nu heb ik dus een tweede gezichtslotion. Ik vermoed toch dat het een gezichtslotion is. Ik denk dat ik deze in mijn kast leg tot de rest op is. Zolang hij niet gebruikt is, denk ik dat ik hem toch nog een tijdje kan houden. Wel ben ik benieuwd naar de ‘chirugische’ werking ervan. Ik geloof niet dat ik echt ga verjongen, ik moet er ook niet aan dénken want dan zie ik er nog jonger uit dan nu! Maar ik ben wel benieuwd wat het doet!

In ieder geval, deze box heeft toch een waarde van bijna 60 EUR! Ik vind het echt de moeite waard en ben heel blij met deze box en ik kijk al uit de volgende deautybox. Blijkbaar komt er een speciale samenwerking!

Zijn jullie overtuigd?

6 gedachtes over “Unboxing deautybox februari 2014

  1. Leentje Coppens zegt:

    De mijne komt er hopelijk vandaag aan. Ik probeer de gezichtscrème meteen. Als ik het ik vind laat ik het weten. Mss kan ik die van andere overkopen 😉

Geef een reactie

