O.P.I An Affair in red square!

Hi lieve lezers!

Toen ik vorige week in Tilburg de Douglas binnen liep, vielen mijn ogen direct op deze beauty!
Ik had nooit echt ervaring met O.P.I, al heb ik nu wel al twee lakjes liggen (lentekleuren vind ik) dus besloot ik te gaan voor een kleurtje die de druilerige winterdagen nog even kan overbruggen.

Afbeelding

Wat belooft O.P.I?
Glanzende nagels en een zeer goede dekking, al vanaf de eerste laag!

Resultaat?
Ik ben er zéér tevreden van. Ik kan niet geloven dat een nagellak zo’n mooie eerste laag kan leggen! Hij droogt ook heel snel.

Afbeelding

Met Toulouse op de achtergrond! ^^
Dit is de eerste laag. De dekking is heel goed, het blinkt heel mooi.

Dan de 2e laag:

Afbeelding

Ik vind het echt enorm mooi. Ik moet enkel nog wat bijwerken met een wattenstokje om de randjes weg te krijgen, maar dit zijn details. Net voor ik stopte met gelnagels heb ik nog zo’n kleur gehad en dat vond ik zo mooi dus ik ben enorm blij met deze nagellak. Ik heb precies kerstballetjes aan mijn vingers. 😀

Prijs?
De prijs is natuurlijk een minpuntje. Voor deze lak betaal je 14.95 EUR. Wat de duurste nagellak is dat ik heb gekocht. (buiten gelish dan). Maar het is het wel waard.

Score?
Ik geef hem denk ik een 9/10. Hij droogt heel snel en de kleur glanst zo mooi. De reden waarom ik hem geen 10/10 geef is dat hij na een dag of 2 al afbrokkelt. Zelfs al na 1 dag. (Misschien is dit ook omdat ik veel in water zat de laatste dagen). Dit is de reden dat ik sneller naar gelish grijp.

3 gedachtes over “O.P.I An Affair in red square!

Geef een reactie

