Deautybox maart 2014 part 3!

Hi lieve lezers.

Intussen alweer een tijdje geleden maar ah, het leven is opeens zo snel veranderd! Later lezen jullie er wel over!

Nu is mijn 3e en ik denk laatste Deautybox aangekomen. Benieuwd?

Ditmaal was er een speciale actie! Deauty werkt samen met iU! Een winkelketen met 21 winkels, gelegen in de belangrijkste winkelgalerieën en -centra in België.  Ik moet eerlijk toegeven dat ik er nog nooit van gehoord heb!
Met deze actie wil Deauty ons de kans geven om producten aan te kopen bij de iU met 20 procent korting!

Wij Deautista’s hadden de kans om 1 item te kiezen die je al zeker in je box wilde hebben. Je kon kiezen tussen verschillende mascara’s en een dagcrème. Ik heb besloten dat ik niet niet ging kiezen. Ik laat het gewoon op mij afkomen!

IMG_0630

Zoals jullie kunnen zien zit er wel heel veel in!

IMG_0632

Pschitt Magique! 

“Dit is een nieuw soort micropeeling, zonder korreltjes én zeepvrij! De scrub heeft slechts 30 seconden nodig om je huidstructuur te verfijnen. ’s Morgens en ’s avonds 2 pompjes aanbrengen op een droge huid en je zal zien dat je huid meer en meer gaat stralen!”

Full size: 125 ML = 33 EUR.
Deauty formaat: 15 ML.

IMG_0636

Nuxe.

Crème fraîche de Beauté.

“Deze crème is perfect voor huidjes die snakken naar water en rust. De plantaardige formule heeft een smooth slagroomstructuur en een fris parfum van oranjebloesem. De crème kalmeert de huid, is vochtinbrengend en verzacht de huid.

Fullsize 30ML = 18,15 EUR.
Deauty formaat: 15 ML.

IMG_0637

Filorga Optim-Eyes.

“Laat de botoxplannen maar varen – dit spannend serum houdt je jong. Het zorgt er onder andere voor dat het hyaluronzuur net onder de opperhuid minder snel wordt afgebroken. Beschermt je huid – tegen allerlei moeilijke woorden die wij toch niet kennen- ruikt lekker, plakt niet en trekt heel snel in. Wat wilt een mens nog meer? Deze serum moet je ’s morgens en ’s avonds aanbrengen voor je dag- of nachtcrème.

Full size 30 ML = 49.90 EUR.
Deauty formaat: 20 ML. Dit scheelt niet veel met de full size, wat trouwens echt enorm duur is voor 30 ml! Je kan er een grote soeplepel mee vullen ofzo. 50 EUR hé! Op de foto lijkt het huge maar ik denk dat het product nog kleiner is dan mijn pink! En mijn pink is héél klein hoor!

IMG_0634

T. LeClerc Volume Mascara.

” Step out of your comfort zone!” Deze zegswijze is helemaal van toepassing op de kleurrijke mascara’s van T.LeClerq. Maar een mascara moet ook wel gewoon zijn werk doen..Gelukkig doet deze mascara van T.LeClerq dat heel goed! De verf is verrijkt met Carnaubawas, die de wimpers versterkt en verdikt. En het handige borsteltje geraakt zelfs tot aan de eenzame wimpertjes in de ooghoeken! Kijk eens aan! “

Stiekem ben ik hier wel blij mee. Ik denk dat deze viooltjespaarse mascara wel tof zal staan bij mijn groene ogen.  Het is niet het kleur dat ik zelf zou kiezen, maar nu kan ik er wel goed mee experimenteren!

Dit is een full size: 20 EUR!

IMG_0638

Mavala – Oil seal dryer.

“Een verzorgende topcoat die je nagellak sneller laat drogen en tegelijk je nagelriemen verzorgt!”

Blijkbaar kun je deze topcoat gewoon gebruiken met snelle bewegingen op je nagellak en een beetje op je nagelriemen smeren, simple as that!

Hier heb ik een beetje mijn twijfels over. Nagellak (al dan nog doorzichtig) is al heel vaak slordig. Dit is een olie dus ik ben best wel benieuwd of dit even goed werkt als een topcoat.

Full size: 10 ML = 11.70 EUR.
Deauty formaat: 5 ML.

IMG_0643

René Furterer.

“Wij kunnen nooit genoeg haarmaskers hebben.”( Wel Deauty, je hebt gelijk!)
Dit Carthame Masker is geschikt voor wie last heeft van droog haar. Saffloerolie en een hydraterend nutritief complex voeden het haar, strijken de keratinevezels weer glad en maken het droog haar weer heerlijk soepel! De romige textuur zorgt er ook voor dat het haar makkelijk te ontwarren is. Simply the best, dit masker!”

Hier ben ik ook wel blij om. Je kan inderdaad niet genoeg haarmaskers hebben en ‘the hunt is always open éh zeg!”.

Full size 100 ML = 17.25 EUR.
Deauty formaat: 30 ML

IMG_0639

Eucerin Aqyaphor huidherstellende zalf!

“Onderschat niet welk topproduct je hier in handen hebt. Wie even gaat googelen zal zien dat tal van mensen deze huidherstellende zalf hun ‘holy grail’ noemen, en dat is niet voor niks! Gebruik een klein beetje op zeer droge, ruwe, gebarsten of geïrriteerde plekjes en kijk maar eens hoe snel je problemen he-le-maal verdwijnen!”

Ik heb dit merk al vaak zien liggen in de winkel, maar het ziet er niet echt aantrekkelijk uit, eerlijk gezegd. Dus daarom probeerde ik het nooit eerder. Nu, voor alles een eerste keer dus!

Full size 40 gr: 8.65 EUR
Deauty formaat: 4 gr.

IMG_0653

Verder heb ik nog deze staaltjes. Deze bevatten o.a. een moddermasker met algen, een lichaamsmasker die je niet mag afspoelen, een dagcrème en een body melk. De producten van Guam bevatten mineralen en vitaminen die een verstevigende werking hebben op de huid, waardoor cellulitis geen kans krijgt.
Er is ook een nachtcrème bij, waardoor je, geloof het of niet met een heerlijke mooie gestroomlijnde body wakker wordt en al de cellulitis zomaar *poof* verdwenen is. Right. Ik ben sceptisch, maar ik ben wel blij met het moddermasker. Ik ga even controleren wat het precies is en indien mogelijk wil ik deze echt direct op heel mijn gezicht smeren!

 

Ik ben best blij met deze box. Hij is heel rijkelijk gevuld met allerlei leuke producten etc. Maar ik heb er een dubbel gevoel over. De eerste box die ik kreeg was niet denderend. De 2e box was echt super (Deauty kreeg enorm veel commentaar na de eerste niet-denderende  box, dus hebben ze een extra éfforke gedaan. Toch weet ik niet goed wat ik van deze box vind. Ik vind het teveel testertjes en tjaaa, ik lijk nu een heel lastig mens maar phoe ik weet totaal niet wat ik nu vind hiervan, haha. Wat frustrerend.

Uiteindelijk heb ik nog geen idee of ik mijn abbo ga verlengen en weer 45 EUR gaat betalen.
Ik heb in die 3 maanden amper iets gebruikt van de boxen. Dus ik vrees er een beetje voor.

Ik wacht in ieder geval hun mail af om te kijken wat hun volgende thema zal zijn en dan laat ik het jullie weten!

 

Groetjes!

6 gedachtes over “Deautybox maart 2014 part 3!

  1. Amy zegt:

    Ik ben best tevreden met de box! Inderdaad veel staaltjes maar ik heb liever veel luxesamples die ik ga gebruiken dan allemaal shitty full size make-up, haha. Ik heb m’n abonnement een tijdje geleden zelfs opgezegd en ben nu weer overtuigd 😛

  2. Agneta zegt:

    Zeker geen verkeerde inhoud. Ik heb liever nieuwe kwaliteit producten dan goedkope. Met de boxen is het altijd de vraag wat je krijgt. Ik bestel eens per zoveel tijd een box. Geen abbonement.

Geef een reactie

