Nieuwe wegen om te bewandelen!

Hi lieve lezers.

Toen ik in mijn vorig blogbericht zei dat ik niet stilstond, heb ik niet gelogen!

Inmiddels ben ik al bijna een halfjaar aan het werk op mijn nieuwe job en heb ik mijn plannen gewoon met beide handen aangepakt!
Vanaf september begin ik met 2 avondcursussen! Zakelijk Frans en basis boekhouden. Oorspronkelijk ging ik kijken voor een cursus gelnagels maar inmiddels ben ik daarvan afgestapt en doe ik een cursus boekhouden, wat een verschil!

Mijn beautyblog staat dus on hold omdat ik gewoon niet veel meer bezig ben met beauty. Ik gebruik al een halfjaar amper make-up en moet eerlijk zeggen dat mijn huid nog nooit zo mooi is geweest!
Ook veranderen mijn interesses constant. Ik heb zooooveel andere ideeën en zoveel dingen die ik wil proberen. En nu heb ik eindelijk tijd ervoor!

Zo ben ik bezig aan een andere blog. Een blog waarin ik mijn schrijfkunsten wat probeer te verbeteren. Er komen teksten over dingen die ik meemaak, wedstrijden waar ik aan meedoe, tips ‘nd tricks en nog allerlei dingen waarover een mens tegenwoordig kan schrijven!

Dus als jullie benieuwd zijn geworden, dit is mijn adres:

http://choupettista.wordpress.com

Een gedachte over “Nieuwe wegen om te bewandelen!

Geef een reactie

