Mac make-up store in Brugge!

Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik een aantal dagen geleden in Brugge liep! Er is een MAC store in de stad!

Ik had een aantal uur vrij alvorens weer te gaan werken en besloot om in Brugge te gaan shoppen. Nietsvermoedend passeerde ik de Kruidvat in de Steenstraat en opeens liep ik voorbij een piepwinkel die ik niet kende. Ik zag een aantal vrouwen naar binnen lopen en pas toen ik gepasseerd was besefte ik “Dat is een Mac! In Brugge!!”

Surprised-face

De winkel is zo klein dat je direct zou passeren. Als je er met 10 man zou instaan is het te krap. Daarom gaan ze in december een aantal weken dicht, om drie keer zo groot terug te komen!  Ik vind het zo vreemd dat er amper reclame gemaakt werd?

Ik had dringend een nieuwe foundation nodig en de verkoopster was enorm behulpzaam. Ze koos direct het goede kleur om uit te testen en ik heb er nog een make-up brush van Mac bijgekocht.

20141109_152552[1]

De brush ( n° 159 Duo Fibre) kost 34 EUR. Het is jaren geleden dat ik nog zoveel voor een make-up borstel uitgaf. Het heeft twee verschillende lagen zodat de foundation goed uitgesmeerd kan worden. Echt een zalig dingetje om mee te werken!

De foundation kost 33.50 EUR. Het is de PRO Longwear found SPF10-NW13. Een héél licht kleurtje en medium dekkend. Ik heb eigenlijk niet echt oneffenheden behalve altijd rode wangen dus ik heb geen volledig dekkende foundation nodig. Naturel foundation vind ik niet prettig om mee te werken.

Benieuwd naar het resultaat?

Zie hier mijn voor – en na foto!

20141109_141822

Na.

20141109_152235

Ik ben enorm blij met het resultaat. Ik weet van mezelf dat mijn huid al egaal is, maar soms stoor ik mij aan de rode plekken op mijn gezicht. Met deze foundation ziet het er gewoon allemaal flawless uit! Echt zeker zijn geld waard.
Voor de Bruggelingen onder ons, neem zeker eens een kijkje voor eind december. Vanaf zaterdag kwam de nieuwste kerstcollectie uit dus aarzel geen moment, spreid je vleugels uit en ga!

4 gedachtes over “Mac make-up store in Brugge!

  1. xLauratjj zegt:

    Wel, ik ben ook van Brugge (as you might have guessed) en ik viel ook compleet uit de lucht.. Ik vind de mensen wel allesbehalve vriendelijk, maar misschien is dat een beetje door de krappe ruimte.. Plus, ze zijn echt niet mooi opgemaakt (kan ook aan de verlichting liggen) want ze zagen er allemaal oranje uit!

  2. Bibiane zegt:

    Leuk!! In Wijnegem zijn de meeste wel vriendelijk, maar er is er eentje die mij echt ooit een donker bruine foundation aansmeerde (ik ben echt bleker dan bleek). In de winkel leek het oke, buiten leek ik net een fake tanning bimbo… Ik ben teruggegaan de volgende dag en heb serieus een klacht geuit tegen die dame. Niet dat ze er iets mee hebben gedaan, maar kreeg mijn geld terug ipv een bon 🙂

Geef een reactie

