Schwarzkopf BC Bonacure Repair Rescue!

Logo BC Bonacure

Een tijdje geleden stond ik in de Pro Duo in Brugge. Het was net de dag van de klant en ik kon kiezen tussen een leave-in van Schwarzkopf of een Mascara van een ander merk dat ik vergeten ben.
Intussen is het op deze blog al duidelijk geworden dat ik droge krullen heb, dus de keuze was rap gemaakt.

En wat een goede keuze!

20141115_174433

De Repair Rescue Sealed Ends herstelt en voorkomt gespleten haarpunten. Ik erger mij blauw aan producten die ‘gespleten haarpunten kunnen genezen’.  Iedereen weet dat dit niet zal gebeuren omdat dit gewoon onmogelijk is. De enige manier om afscheid te nemen van gespleten punten is door ze af te knippen.

Dit gezegd zijnde, ik ben laaiend enthousiast over deze leave-in. Ik breng het aan wanneer ik net uit de douche kom en mijn haar handdoekdroog is.  Zo kan het product zich volledig in mijn haar nestelen en voelt het zoooo zacht aan. Echt hemels.  Ik breng een kleine hoeveelheid aan op mijn vingers en wrijf het wat open met mijn handen. Het ruikt nog eens super lekker ook!

20141115_174531

Het product belooft een versterkte haarvezel en glanzend haar. Ik weet niet zoveel over het eerste dus zwijg ik daarover, maar over het glanzend haar vanaf het eerste gebruik is niet gelogen.

Het is helaas geen product dat te vinden is in de Kruidvat of een andere drogisterij. Hij is enkel verkrijgbaar in groothandels of kapperszaken. Je kunt hem wel op internet kopen, wat ik zelf ook vaak doe.  Op beslist.be kost hij zonder verzendingskosten 13.92 EUR en dat is hij zeker waard!

Een gedachte over “Schwarzkopf BC Bonacure Repair Rescue!

Geef een reactie

