All I want for christmas….

Het is nu alweer bijna een jaar geleden dat ik een wishlist gemaakt heb voor nieuwjaar 2014. (http://choupettista.com/2013/12/13/wishlist-2014/ ) Ik had toen 3 specifieke dingen die ik héél graag zou willen en deze lijst heb ik dan vorige week afgewerkt! Na 12 maanden.. Maar goed. Dit keer wil ik nét hetzelfde doen maar ik heb een heel groot luxeprobleem.

Shocking news: ik heb helemaal geen wensen..

kat-schrikken

Eigenlijk ben ik best blij dat ik alles heb wat ik wil (behalve dan grote aankopen die ik wel zie zitten).  Aan de andere kant wil ik zo graag verlangen naar make-up en verzorgingsproducten en blij zijn met allerlei prulletjes enzo.

Het probleem is ook een beetje dat ik niet zo actief ben geweest dit jaar. Ik heb amper make-up gebruikt (mijn huid was mij héél dankbaar en daar ben ik van geschrokken!) en ik heb intussen de perfecte haarverzorging gevonden.

Waar ik wel al veel tijd aan gespendeerd heb is nagelverzorging. Sinds september doe ik mijn eigen gelnagels en daar ben ik wel vaak mee bezig. Ik moet nog eens een cursus volgen, maar ik ben precies wat lui geworden nu ik samen woon en opeens zelf voor alles moet zorgen. Bye bye hotel mama.

Als ik uiteindelijk toch iets moet kiezen zou ik gaan voor een set van de Rituals. Het is een winkel die ik nét iets te vaak voorbij loop, terwijl ik altijd wel kan genieten van alles wat ze daar hebben.

Nu ik niet zoveel make-up wensen heb wil dit niet zeggen dat ik totaal niets wil in 2015. Ik wil graag een paar city tripjes maken. Misschien ook een grote reis maar ik ben geen held op het vliegtuig. Bummer.

Ook zou ik graag een paar kerstmarkten doen. Misschien in de kerstvakantie een tripje naar Aachen of Düsseldorf want kerstmis is altijd een hele romantische tijd.

kerstmarkt-voor-het-stadhuis1

Kijk eens hoe romantisch!

Dus ik heb eigenlijk geen grote plannen. Ik ga een beetje besluiteloos het nieuwe jaar in.  Mijn make-up interesse begint wat af te zwakken. Misschien sla ik wel een nieuwe weg in, ga ik voor haarverzorging of nagelverzorging. Ik zie wel wat mij uiteindelijk gelukkig maakt!

Een gedachte over “All I want for christmas….

Geef een reactie

