Rituals Luxury Perfume Collection – For Her

Valentijn staat voor de deur en wij zullen lekker ruiken op onze date potverrrrdikke!

Ik ben eigenlijk toevallig op deze parfums van de Rituals gestuiterd want ik was helemaal niet op zoek naar een parfum (en al zeker niet naar 3 parfums!). Toen sprak een verkoopster mij aan, omdat ze zag dat ik nieuwsgierig aan het snuffelen was tussen de productjes en voila, ze had mijn volle aandacht.

Ik weet niet hoe het komt maar op 1 of andere manier kon ik niet kiezen welke parfum ik het liefst droeg. Ik kon ze apart meenemen maar dat wilde ik niet. Ik denk dat de vrouwen die voor dezelfde keuze stonden het ook moeilijk hadden!

De Luxury Perfume Collection – For her.

DSC_0025
Een schitterende set van drie mini flesjes van de exclusieve Rituals parfums. (30 ML)

Van links naar rechts:

No 1. Ginger Essence + White Tea
No 23. Magnolia + Pink Pepper
No. 7 White Patchouli + Cedar Wood.

20150129_173447

DSC_0047

Superschattige ieniemienieflesjes van 10 ml!

Momenteel gebruik ik vooral nummer 23, het roze flesje met Magnolia en Pink Pepper. Het ruikt fris voor de lente, maar ook fris voor de winter. Het is zeer specifieke geur.

Nr. 7 met White Patchouli and Cedar Wood gebruikte ik op nieuwjaar. Het is iets zwaarder en doet me een beetje denken aan mannenparfum. Toch is het een zeer intrigerende en doordringende geur. Ik vind parfum met een houtgeur altijd wel moeilijk te weerstaan.
Nr. 1 met Ginger Essence en White Tea Heb ik eigenlijk nog niet gebruikt want ik vind het te zoet voor nu. Ik denk dat ik deze pas vanaf mei zal dragen. Het is momenteel mijn minst favoriete geurtje.

Deze set is zo handig want je kan zelf kiezen in welke mood je bent en welke parfum je wilt dragen. De geur blijft gelukkig ook een tijdje hangen. (Ik spuit voornamelijk in mijn hals en dep mijn sjaal eroverheen. Als ik mijn sjaal afdoe krijg ik heel vaak de vraag welke parfum ik draag.)
De set kost 25,50 EUR  en ze is het zooo waard. De drie parfums zijn ook afzonderlijk te kopen (50 ml voor 39 EUR) maar ik ben blij dat ik ze alledrie heb. Ik denk dat ik altijd spijt zou gehad hebben dat ik maar 1 nam. En dit meen ik.

Dus als jullie nog zouden twijfelen zou ik zeggen: Doen!

Ps, even voor de mannen: Dit zou een leuk valentijnscadeautje kunnen zijn!

3 gedachtes over “Rituals Luxury Perfume Collection – For Her

  1. xLauratjj zegt:

    Heb ook al enorm veel naar deze flesjes staan kijken. Vind spijtig genoeg maar één van de drie echt bij me passen, dus deze set is niet aan mij besteed! Nu, super dat het voor jou wel een schot in de roos is!

  2. Bibiane zegt:

    Ik denk dat ik ze eens moet gaan ruiken in de winkel. Patchoulie is niet echt mijn ding :s maar magnolia klinkt wel goed. Zo’n klein flesje vind ik wel handig, want ik kan een geur echt super snel beu zijn

Geef een reactie

