Choupettista.com is verhuisd!

Lieve lieve lezers,

Wegens technische mankementjes aan deze blog waar ik niet zo blij mee ben en die ik niet meer kan aanpassen heb ik besloten om deze site stop te zetten. Ik vermoed dat dit in maart 2015 zal gebeuren, want dan zou mijn domeinnaam moeten verlengd worden.

No panic, ik ga gewoon verder op een nieuwe site: http://www.choupchoup.com ! Yeey. (Eindelijk eens een naam die gemakkelijk te typen is 😉 )

Aan de ene kant is het spijtig van mijn aantallen, maar uiteindelijk heb ik nog niet zoveel volgers dus verlies ik ook niet zo veel. Ik ga dus iedereen opnieuw toevoegen op Bloglovin. (A little help would be nice!)

Voor mijn liefste volgertjes op Bloglovin, mijn huidige Bloglovin pagina zal verwijderd worden. Ik verwelkom jullie uiteraard graag   hier op bloglovin!

Groetjes en tot op mijn nieuwe pagina : http://www.choupchoup.com

Geef een reactie

